Nyhetsbrev mai 2026
Enda en måned som plutselig gikk altfor fort for meg! Jeg registrerte faktisk ikke at det allerede var siste fredagen i måneden for to dager siden!
Mai har vært veldig hektisk! Det startet med en tur langt nordover, til Bodø, som var det siste stoppet på en to måneder lang signeringsferd. Turen var veldig fin, men på grunn av at det ikke går fly hjem igjen på lørdager, var jeg nødt til å bli to netter.
Tok det som en liten ferie med restaurantbesøk og kino, samt masse tegning på hotellrommet.
Hjemme igjen så måtte jeg gjøre noe så kjedelig som å trekke en tann, så det preget andre halvdel av måneden for meg, men nå er det heldigvis overstått, så da er jeg klar til å møte sommeren og alt som skjer i juni!
Jeg skal delta Oslo24h, et arrangement som ble startet på OCX(Oslo Comics Expo) i 2014, og som har blitt arrangert hvert år siden.
Dette blir vel min 22. 24-timers tegneserie. Jeg spurte Scott Mccloud på Bluesky ifjor om han visste om noen som hadde gjennomført såpass mange ganger, og det gjorde han ikke. Kanskje jeg skal erklære meg som verdensmester snart?
Jeg kommer ikke på OCX i år heller, da jeg ble gjest på Norcon, som dessverre foregår samtidig. Jeg håper å se mange av dere der!





